۱۳۸۶ آبان ۲۱, دوشنبه

سلام اول


تولد یک وبلاگ جدید، بهترین وبلاگ دنیا و شروع به نوشتن بهترین نویسنده دنیا و بزرگترین دانشمند کره زمین و برترین انسان شناس کل دوران و جامعه شناس و ..... را به شما تبریک عرض میکنم .
حالا گذشته از شوخی، بلاخره شروع کردم به نوشتن.
نمیخوام خودم و اینجا رو محدود به موضوع خاصی کنم. بیشتر حرفهای درونی و شخصی رو مینویسم. حرفهایی که گاهی وقتا رو دل سنگینی میکنه و نمیتونی به راحتی به زبون بیاریشون. حرفهایی که اگه به دیگران بگی مثل دیوونه ها نگات میکنن. حرفهایی که اگر با صدای بلند بگی به جرم گند زدن به خدا و دین و پیغمبر زبونت رو از هم فیها خالدونت میکنند ( نمی برند از بیخ میکنند ).
نه میخوام اینجا خیلی شخصی باشه که فقط به درد خودم بخوره نه طوریکه فقط شعار باشه. امیدوارم که بتونم رو خطی که برای خودم کشیدم ، جلو برم .
از خودم هیچ اسم و آدرسی نمیخوام بذارم ( تا وقتی که تو ایران هستم ) مطمئنم که بعد از چند مطلب بعدی این موضوع رو درک خواهید کرد .
مردم تا اینها رو تایپ کردم. کی برد لپ تاپم فارسی نداره و خیلی وقت بود که تایپ نکرده بودم و دستم کند شده و جای حروف هم یادم رفته. دیگه خسته شدم و باقی حرفها رو قیچی میکنم تا بعد.

1 نظر شما:

ناشناس گفت...

كوسكش مادرجنه حرام زاده پيغمبر مادرتو گاييده كه باها شدرافتادي