۱۳۸۶ آبان ۲۷, یکشنبه

قسم نامه

امروز میخوام یک قسم واژه جدید به ادبیات مسلمونا اضافه کنم. بطور کلی با واژه های این جماعت حال میکنم. سرشار از سوژه های جدید می شم. زندگی کردن با این قوم حس زندگی در دروران پارینه سنگی رو به انسان میده . انگار داری با انسانهای نئاندرتال برخورد میکنی.نمیدونم چرا این باستان شناسها به جای اینکه تو بیابون دنبال اسکلت انسانهای ماقبل تاریخ بگردن، نمیان تو خونه مسلمونا. یا دانشمندای علوم اجتماعی برای توضیح رابطه انسانهای قدیم روی اینا تحقیق نمیکنن. کار سختی نیست فقط کافیه لوازم مدرن زندگی رو نادیده بگیرن. دیدید میمونها رو لباس تنشون میکنند؟ دقیقا همونطور. با همون مقدار پشم و همانقدر مغز (البته صد رحمت به میمون) شما با خشونت گرگ، حماقت گوسفند، کراهت بوزینه، و زبون نفهمی خر یه جانور پیدا کنید تا اینقدر اسم میمون بد در نره. به نظرم خودم همون کلمه مسلون تمام این خصلتها رو داره. اما کافیه که بدونید چطور میشه از این قوم لحظات لذتبخشی برای خودتون بسازید بسته به موقعیت و هوش و شجاعت خودتون داره. توصیه میکنم حتما یه سر به شیوا بزنید. بیشتر وقتا ایده های خوبی میده.
این جونورها یه قسم دارن که میگن به پیر به پیغمبر که مثلا این کار من نبوده این کلمه یه کم مشکل از نظر آوائی داره هم سنگینه و هم چند سیلابیه. تا میخوای بگی بابا به پیر به پیغمبر من به مقدسات شما الاغا توهین نکردم ده تا جفتک و پس گردنی نوش جان میکنی. بیایید به جاش از کلمه به کیر پیغمبر استفاده کنید. هم سبکتره کلمات اولیه، هم مطمئن تره هم اینکه بین مسلمون از تمام گرایش ها اعتبار داره. تمام مسلمونها از هر فرقه ای که باشند محمد رو قبول دارن و اونو بعد از خداشون به عنوان برترین موجود روی زمین حساب میکنن . اونو صاحب حکمت الهی و دانش آسمان و زمین میدونن. به عنوان انسانی که معراج رفته و خدا رو دیده میشناسن و خلاصه اینکه به اسمش قسم میخورن. حالا فکر میکنین این پیغمبر چه چیزی مهمترین بخش زندگیش رو تشکیل میداده؟
البته همتون میدونید و نیاز نیست که من توضیح بدم از موجودی که 36 تا زن داشته و حتا به کنیزای زن هاش هم رحم نمیکرده. آدمی که (حیف اسم آدم) تمام مسلمونا رو چیز خودش کرده. (هنوز اسم معما رو ندادم حدس بزنید صلوات جایزه بگیرید) آدمی که سر پیری رفته و عایشه جنده رو گرفته (تو یکی از جنگای ایِن بابا، عایشه 24 ساعت فلنگ و میبنده و با یکی از سربازا میرن سانفرانسیسکو رو شن صحرا، ایول حشرو) یا نمیدونم چه حکایتی بوده که حاکمانی که براش کنیز و زن میفرستادن از قبول کردن اسلام معاف میشدن. یا اینقدر این مسائل براش مهم بوده که خداش راجع به نوع و کیفیت سانفرانسیسکوش آیه نازل میکرده.
حتما تا حالا فهمیدین منظور از مهمترین قسمت زندگی محمد کیرش بوده. اول برای خودتون صلوات بفرستین.........................
حالا متوجه شدین که چرا قسم به کیر پیغمبر برخاسته از اصول اسلام ناب محمدیه. هم ثواب داره، هم گفتنش روح محمد رو شاد میکنه.

توصیه های ایمنی :
1 وقتی این قسم رو میخورید فقط یک دقیقه فرصت دارید تا از اون محل دور شوید. احتمال انفجار زیاد میباشد. اگر هم موندید امیدوارم که تعداد مسلمونها تو اون قسمت کم باشه.
2 تا حد امکان سعی کنید وقتی که این قسم رو بگید که یک وسیله نقلیه تندرو داشته باشید. درجه خلوص بعضی از مسلمونها پایینه و ناخالصی دارن. احتمال زیاد اینجور آدما به درجه انفجار نمیرسن و فقط درجه جوششون میره بالا، در حد ذوب. حتما میدونید که یک گوسفند با چهار دست و پا و با نیم کیلو فلفل تند زیر دنبش (نمیخوام اسم بی تربیتی بیارم!) از شما با دو تا پا سریعتر حرکت میکنه.
3 اگر به این دو تا توصیه بالا تونستید عمل کنید دیگه به هیچ نصیحتی نیاز ندارید و اگر نتونستید عمل کنید، شرمنده، دیگه هیچ نصیحتی به کارتون نمیاد.خدای محمد شما را قرین رحمت کند. فاتحه مع الصلوات.

1 نظر شما:

ناشناس گفت...

موردشور خودت رو ببرند با وبلاگت