۱۳۸۶ آذر ۲۸, چهارشنبه

شترنامه پیغمبر

چقدر من بدشانسم
یک هفته پیش به تنها خلافکار اینجا سفارش خرید ماهواره دادیم و امروز رسید دستمون!! میگم مگه دستگاه دم دست نداشتی میگه نه اینجا مشتری زیادی نداره برای همین نگه نمیداریم. (ایول به ولایت خودمون که تو سوپر مارکتهاش هم میفروشند) اومد نصب کرد و 150 هزار تومنی تیغ زد. بماند که اینکاره نبود و 4 ساعت درگیرش بود. همه اینا به کنار، اومدم برای اولین بار روشنش کنم رو کانال mbc 2 روشن شد. ضد حالش به این بود که داشت فیلم محمد رسول الله رو میذاشت. اونم برای کسی مثل من که به این جماعت آلرژی دارم و هر وقت مسلمون میبینم، باید دود از ایمانش بلند کنم. بدشانسی این بود که خودم تنها بودم و هیچکسی کنارم نبود.
ده دقیقه ای از فیلم رو نگاه کردم اولین کسی که یادم افتاد حاکم بزرگ بود که رفته مکه. بهش زنگ زدم و بعد از سلام و احوالپرسی دنبال بهانه میگشتم که دین و ایمونشو به باد بدم، گفتم کجاها رفتی و چکار کردی؟ اونم دستمو خوند گفت فردا میخوام برم رمل جمرات (سنگ شیطان) و زیارت کنم فردا صبح اول وقت فرم قرارداد خدماتی شرکت رو فکس کن به هتل شاید تونستیم با شیطون یه قرارداد امضا کنیم و اگر تونستم یه عهد اخوت هم باهاش ببندم.
از یه طرف رکب خوردم و کنف شدم، از یه طرف هم احتمال میدم که راست بگه. این بابا شیطون رو هم درس میده.

از ده دقیقه ای که از فیلم دیدم پیغمبر تازه رسیده بود مدینه و بین روسای قبایل مدینه سر بردن پیغمبر به خونه خودشون دعوا بود باحالیش به این بود اونجا اختیار تمام کسایی که بودن رو دادن دست شتر پیغمبر.
شتره هم نامردی نکرد تمام ملت رو دو ساعت دنبال خودش کشوند و مسخره کرد اگر فیلم رو دوباره دیدید حتما این قسمت رو نگاه کنید. نگاه کردن شتره به ملت مثل نگاه کردن افلاطون بود به گوسفند.
من موندم که حالا مردم مدینه خنگ بودن، مهاجرین مکه خل بودن، پیغمبر مسلمین که ادعاش کون خر رو پاره میکرد چرا افسار اسلام رو داد دست شترش. یعنی اون شتر از پیغمبر بیشتر حالیش بود؟؟ (به نظر خودم که همین طوره) یعنی شتره بهتر از پیغمبر میتونست جا برای خونه محمد پیدا کنه؟ یعنی شتره بهتر از او کسایی که اونجا بودن میتونست جای مسجد پیغمبر رو پیدا کنه؟
ولی خوشم اومد که اونجا شتر رو از تمام بزرگان اسلام مثل ابوبکر و حمزه و ..... عاقلتر حساب کردن.
یه قسمت دیگه فیلم هم جالب بود که مسجد رو ساختن و ذرت سیاه رو فرستادن اذان بگه. مردک واکسی انگار داشت روحوضی میخوند، با حرکات دست و پا مثل حاجی فیروز مردم رو به مسجد دعوت میکرد.

اگر گذارتون به خیابان شماره 11 افتاد یه سر به این پلاک بزنید

بع بع بع بع بع بع بع

یه سر به برادر خسن آقا بزنید توصیه میشود اینجا را بخوانید

پروژه های عمرانی برادر محمود چی توز از سایت هادی خرسندی


0 نظر شما: