۱۳۸۶ آذر ۲۳, جمعه

نیازمندیها

تو این چند سالی که از اینترنت استفاده میکنم، همیشه فکر میکردم که کامنت گذاشتن یه جور لوس بازی اینترنتیه. ولی از وقتی که اولین کامنت رو دشت کردم، نظرم عوض شد. همینکه بدونی یه نفر به حرفت توجه میکنه هر چند که شاید با اون موافق نباشه بهت دلگرمی میده. اونم برای وبلاگی که فقط سه تا خواننده داره، اولیش خودم و دو تا از دوستای قدیمیم. همین جا از خودم که بیشترین بازدید رو از این وبلاگ داشتم و داوود عزیز به خاطر راهنماییش در درست کردن کدهای اینجا و نظراتش و فرزان عزیز که با تشویقش دلگرمی بهم داد تشکر میکنم.

میخوام کمتر چرت و پرت بنویسم دلیل اول اینکه پت رفته مرخصی اجباری و مت اخراج شده (سوژه ندارم). دلیل دوم هر چی کمتر در مورد این جماعت احمدی نژادی فکر کنم برای اعصاب و مزاجم بهتره (مثلن خوردن ورمیشل به جای ماکارونی یا اینکه طرفو بفرستی دنبال کار، اونوقت بعد از 48 ساعت برگرده بادست خالی). دلیل سوم بابا اینهمه موضوع به درد بخور تو دنیا هست چرا همش چسبیدین به ترکای بدبخت. بیایید از علم ودانش من استفاده کنید!!! باور کنید یه جایی به دردتون میخوره. با خندیدن به ترکا نه پولی تو جیبتون میره نه درس زنگی میگیرید.

قبلا گفته بودم که یه سری کتاب خریده بودم، کتاب فروشه که حال کرده بود یه مشتری مشنگ گیرش اومده، یه کتاب اشانتیون داد. صد رحمت به کتاب، به جای تیرچه بلوک میشه ازش استفاده کرد 1349 صفحه ای. نمیدونم یارو این وسط چقدر سود کرده بود که اینو اشانتیون داد. کتاب عهد عتیق و عهد جدید تو یه جلد. فعلا دارم میخونمش و تا تمام نشده برای اظهار نظر زوده ولی تا اینجا که خوندم سر و ته نداشت مثل باقی کتابهای آسمانی.

مورد بعدی اینکه بابا سوژه درخواستی بدین اگر بچه های خوبی باشید قول میدم دوباره ازتون تشکر کنم.

آخرش اینکه رییس بزرگ رفت مکه حاجی بشه. قول داده که دیگه شیطونی نکنه و کار خلاف شرع ازش سر نزنه. ما هم منتظریم برگرده تا بریم دست بوسی حاجی. فقط امیدوارم اونجا با سنگ شیطون عوضی نگیرنش و با سر و صورت سالم برگرده. یادم باشه ازش سوال کنم ببینم خدا در رو براشون باز کرده یا اینا هم مثل حاجی های قبلی فقط تو حیاط خونه خدا قدم زدن. اومدنش یه خوبی هم داره و اینه که کار تا بعد از مهمونی های حاجی بازی تعطیله و ما هم میریم خونه. باید فکر کنم ببینم چی براش بگیریم که حاجی رو خوش بیاد. نیازمند همفکری سبزتان هستیم. امیدواریم تجربه حاجی دیدن رو داشته باشید.



بآغوشش فشردم ، گفت مردم ..
چه لذتها کز آغوش تو بردم

شبی دیگر در آغوشی دگر بود!
خدایا! کاش کمتر میفشردم!

1 نظر شما:

ناشناس گفت...

salam
titr 1: va sanaat balakhare bord!!
agha nabodi bebini dishab mellat chikar kardan agar kasi khabar nadasht fekr mikard dobare rafteh jam jahani nemidonam vala ma ke ahle footbaal nistim vali kolan fotbalista ro dost darim :)
titr 2: ta mitoni ketab bekhon jaye manam bekhon jane khodam hichi behtar az in for staye ejbari be darde ketabkhondan nemikhoreh titr 3: be nazere man vaseh haji toon ye set ravan nevis va khodnevis shik rang noghrehie begir bash hal kone
khosh bashi azizam